Avbokningspolicy

Hur man avbeställer en order

Avbeställning inom 24 timmar

Om du vill avbeställa din order, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på support@cloria.se inom de första 24 timmarna.
Vårt team hjälper dig att hitta en lösning.

Bekräftelse av avbeställning

När din order har avbeställts kommer du att få ett bekräftelsemail.
Om du inte får ett bekräftelsemail för avbeställningen, vänligen kontakta oss på support@cloria.se med ditt ordernummer (#), så kontrollerar vi statusen åt dig.

Svårigheter att avbeställa en order som inkluderar ett presentkort

Om din order innehåller ett presentkort, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss så snart som möjligt på support@cloria.se.

Inkludera ditt ordernummer (#) och specificera din begäran om avbeställning eller ändring.

Vårt team kommer att hjälpa dig snabbt.

Vi tackar för din förståelse och finns tillgängliga för alla frågor eller funderingar.

För frågor angående vår avbeställningspolicy, vänligen skriv till oss på support@cloria.se.